White Logo
White Logo
Login
Experience
28 years
Law firm
Not Available
Location
Not available
This is Kenny Blöchlinger's avatar

Kenny Blöchlinger

Open for requests

Anwalt

Partner

28 years
Not Available
Not available

Kenny Blöchlinger arbeitet als Anwalt bei Etude Blöchlinger, einer Allgemeinkanzlei in Lausanne. Er erhielt das Anwaltspatent im Jahre 1996 im Kanton BE. Anwalt Blöchlinger ist perfekt zweisprachig. Somit berät und vertritt er seine Klienten in französisch- sowie deutschsprachigen Angelegenheiten und Gerichtsverfahren. Er ist im Anwaltsregister VD eingetragen. Herr Blöchlinger ist unter anderem in folgenden Rechtsgebieten aktiv: Vertragsrecht, Arbeitsrecht, Zivilrecht, Erbrecht und Nachlassrecht, Betreibungs- und Konkursrecht, Verwaltungsrecht.

Specialisation

Arbeitsrecht
Erb- und Nachlassrecht
Betreibungs- und Konkursrecht
Verwaltungsrecht
Vertragsrecht

Languages

French (Mother tongue)
German (Mother tongue)
English
Italian

Admitted to Bar

1996, Canton VD

No law firm available for Kenny Blöchlinger.

Work experience

No information on the work experience of Kenny Blöchlinger.

Education

No information on the education of Kenny Blöchlinger.

Year of birth

1969

Memberships

  • Waadtländischer Anwaltsverband
  • Schweizerischer Anwaltsverband

Publications

No publications from Kenny Blöchlinger available

Awards

No awards available from Kenny Blöchlinger.

White Logo
Deutsch
Français
English
Italiano

Legal packages

Discover the offer in German →

Find lawyer

Search lawyerBy locationBy cantonBy area of lawBy law firmBy name

For lawyers

Receive mandates

About JurataContactQ&A

Jurata AG Niederdorfstrasse 43 CH - 8001 Zürich